Máchovo jezero po americku

Už si tu žijeme takovým klidným životem, že jsem několik měsíců necítil potřebu psát na blog. Až teď   se zase ozývám. Chci vám povědět o krásném zážitku, i když na něm nic zas tak speciálního není.

V pondělí (dnes) máme Memorial day, takže pracovní volno. Navíc tento svátek se považuje za začátek letní sezóny. Tak jsme se domluvili se dvěma milými českými rodinami, s kterými se občas navštěvujeme, že něco podnikneme. Evča s mámami naplánovaly pobyt v dřevostavbě v oblasti Pocono Mountains u jezera Arrowhead, které má tvar jako Afrika. Cesta bez provozu má trvat dvě hodiny, ale v pátek večer to byly skoro čtyři. Evča s dětmi mi jely naproti, takže jsem za velkého deště přeběhl z „tramvaje“ LightRail do auta. Děti část cesty spaly, pak měly iPad a videopřehrávač, takže se zabavily.

Chata byla hezká, dost veliká. Je tam i krb, ovšem plynový s imitací polen. I ten potěší. Přijeli jsme první, pak dorazila další naše oblíbená česká rodina z Jersey City: Michal s Janou, která čeká další miminko, Mikee, jejich čtyřletý kluk, a Pickles, milý a dobře vychovaný Jack Russel teriér. Ano, to jméno Pickles opravdu znamená okurky nakládačky.

Děti jsme uspali a povídali si do půlnoci. Druhý den jsme zjistili, kde to vlastně jsme. Chata je uprostřed lesa, stromy sahají do oken. Je to celá chatová oblast, trochu namačkaná, ale nevadilo to. Šli jsme do lesa sbírat a lámat a sekat klacky na oheň. K obědu Michal usmažil na grilu hamburgery, v podstatě karbanátky. Michal pracuje v restauraci, tak odtamtud přivezl také výborné maso na steaky. Na nich jsme si pochutnali v neděli.

V sobotu odpoledne jsme vyrazili na delší výlet, asi čtyři kilometry. S dětmi to nebyl žádný spěch. Když jsme po půl hodině došli k hřišti vzdálenému asi 200 metrů, tak jsme si tam dlouho hráli. Pak jsme ještě ušli dalších 200 metrů, ale to už děti byly hodně unavené. Našli jsme stromy ukousané od bobrů, to se nám líbilo. Ale už bylo na čase otočit se a jít domů. Takže původní cíl jsme nedobyli.

V chatě se všem líbilo, hlavně Mikee s Maruškou se našli ve společné zálibě ve hře na schovávanou, čili „hide and seek“. Většinu času strávili spolu ve skříni nebo za postelí, kde se něčemu smáli. Ale když Vítek chtěl, a nehrál nám zrovna na harmoniku, tak ho taky pustili.

Večer byl táborák, buřty, klobásy a další pochoutky. Děti si zapalovaly klacky v ohni a pak je sfoukávaly, prostě paráda. Mezitím už dorazila třetí bezva rodina, taky z Jersey City, Zuzka a Marián se tříletou Klárkou a dvouměsíčním Lukáškem.

ImageV neděli jsme jeli k jezeru na lodičky. Půjčili jsme si veslice. Jedna jela krásně, ale ta druhá měla různě dlouhá vesla, a jedno navíc vypadávalo. Tak její posádka si řádně zakličkovala. Půjčovna veslic je na ostrůvku v jezeře Arrowhead, a poblíž je také hřiště a bazén. Na bazén bylo trochu zima a nebrali jsme s sebou plavky.

Večer pak odjela první rodina. Dětem bylo líto, že už nemají Mikeeho a psa Pickles. Zato jsme zvládli udělat další táborák a sníst další buřty a klobásy. Taky jsme zahlédli docela blízko nějakou laň s kolouškem. Jaký druh zvěře to přesně byl, to nevíme.

V pondělí holky balily a my jsme s dětmi šli na hřiště na pláži. Každý den bylo o něco hezčí počasí a pondělí už bylo horké a slunné, obloha bez mráčku. Děti stavěly hrady z písku, cachtaly se ve studeném jezeře, houpaly, klouzaly. Vydrželi jsme tam až do tří odpoledne, a odtamtud rovnou jeli zpět

No a já jsem teď moc spokojený doma, a nedalo mi to, abych po dlouhé době nenapsal na blog.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )