Náš bude nejhezčí byt

Hurá, máme už skoro byt!

Ve středu jsem psal v blogu o krásném bytu. Ve čtvrtek večer jsme se s Evčou dohodli, že by to byl dobrý kandidát, kdyby byl o něco levnější. Tak jsme přes realitku nabídli majiteli o $200 méně než žádal. V pátek ráno přišla protinabídka – že prý sníží o $50. My jsme kontrovali, v tom případě ať zaplatí půlku poplatku realitce (poplatek dělá jeden měsíční nájem). Pak po nás chtěl nějaké papíry, ať aspoň ví, co jsme zač. Večer jsme se dostali ke snížení o $100 a to už jsme odsouhlasili.

Vlastně to snížení není nic velkého, ale já jsem rád, že jsem se vůbec ke smlouvání odhodlal. A zas tak málo to taky není. Mám z toho dobrý pocit.

Byt tedy bude stát $2600 měsíčně, je v Jersey City Downtown, má 95 m2, a je krásný. Majitel si ho totiž zařizoval sám pro sebe, ale pak kvůli práci musel pryč. Je tam luxusní kuchyň, krásné dvě ložnice, navíc i dvě koupelny. To bychom ani nemuseli mít, ale když už, tak se to někdy hodit bude. V kuchyni je střešní okno, takže světla je všude dost. Navíc je tam docela velká terasa. Byt je ve třetím patře a na obou stranách je výhled do zeleně.

Jestli všechno dopadne, tak od 1. listopadu bude naše adresa 246 6th Street, Jersey City. Do té doby zůstaneme v Bayonne, v bytě co nám zařídila firma. Tady se také bydlí dobře, byt je velký a máme tu už krásný dětský nepořádek.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář